Mënyra dhe afati i regjistrimit
Studentët që aplikojnë për konkursin duhet të plotësojnë aplikimin elektronik dhe të bashkojnë dokumentacionin e duhur në portalin e Internetit http://e-uslugi.mon.gov.mk. Studentët mund të aplikojnë për pranim vetëm në një konvikt. Afati i fundit për regjistrimin e studentëve nga II Viti dhe vitet më të larta fillon nga 15.07.2025 vit dhe zgjat deri në 31.07.2025 vit. Afati i fundit për regjistrimin e studentëve nga Dhe viti fillon nga 10.09.2025 vit dhe zgjat deri në 17.09.2025 vit. Nëse pas publikimit të listave përfundimtare të studentëve të pranuar sipas konvikteve, ambientet akomoduese në një konvikt të caktuar mbeten të paplotësuara., regjistrimi do të vazhdojë deri në plotësimin e tyre, por jo më vonë se 30.11.2025 vit.
Dokumentet e nevojshme
Studentët që aplikojnë për konkursin duhet të plotësojnë aplikimin elektronik dhe të bashkojnë dokumentacionin e duhur në portalin e Internetit http://e-uslugi.mon.gov.mk Dhe kjo:
1. Konfirmimi i rregullsisë gjatë studimeve;
2. Certifikatë në numrin e provimeve të kaluara nga vitet e kaluara (e cila lëshohet nga fakulteti);
3. Uppi (mbush dhe çertifikuar fakultetin);
4. Studentët u regjistruan për herë të parë në vitin I, Është e nevojshme të bashkëngjitni një kopje të diplomës së arsimit të mesëm të përfunduar dhe konfirmimit të studimeve me kohë të plotë (ose një dokument tjetër që konfirmon se ata janë pranuar në universitet);
5. Deklarata e gjendjes familjare të studentit, pra familja e tij e ngushtë;
6. Aplikantët-studentë pa prindër dhe kujdes prindëror (të ketë vërtetim nga Qendra kompetente për Shqetësime Sociale, Konfirmimi nga shtëpia ku ata kujdesen ose dokumentacioni tjetër i përshtatshëm për të dëshmuar se janë jetimë) dhe studentë që kategorizohen si persona me nevoja të veçanta (të ketë një konstatim dhe mendim për llojin dhe shkallën e aftësisë së kufizuar në zhvillimin fizik ose mendor dhe nevojat specifike të lëshuara nga një institucion kompetent, dhe në përputhje me Rregulloren për vlerësimin e nevojave specifike të personave me aftësi të kufizuara në zhvillimin fizik ose mendor) me të cilin ata do të dëshmojnë statusin e tyre;
7. Deklaratë për përdorimin e të dhënave personale të kandidatit dhe familjes së tij të ngushtë (prindër-kujdestarë, vëllezërit, motrat), me të cilin kandidati pajtohet që Ministria e Arsimit dhe Shkencës, sipas detyrës zyrtare, të sigurojë dokumentet e nevojshme nga disa institucione me të cilat ka lidhur marrëveshje bashkëpunimi.;
8. Deklarata e identitetit të të dhënave;
9. Deklaratë nga prindi kujdestar për shlyerjen e plotë të shpenzimeve të akomodimit dhe ushqimit në shtëpi;
10. Konfirmimi i pagës së punonjësve të punonjësve për muajin juni 2025 vit ose nëse nuk është paguar paga për këtë muaj, të dorëzojë vërtetimin e pagës së fundit të paguar (për prindërit-kujdestarë të punësuar në institucionet shtetërore dhe publike të dorëzojnë një certifikatë pagash të vërtetuar nga një autoritet i autorizuar, dhe që punonjësit prind të vjetër në kompani private të paraqesin një certifikatë pagash, si dhe një deklaratë të certifikuar të pranimit të pagave); për anëtarët e familjes në pension duhet të dorëzohet një dokument për shumën e çekut të pensionit; për prindërit e divorcuar duhet të dorëzohet dëshmia e divorcit dhe nëse kandidati merr ushqim, duhet të paraqitet si të ardhura mujore., Për përdoruesit e ndihmës sociale për të bashkangjitur zgjidhjen e fundit ose kontrollin e fundit, për aftësi të kufizuara për të bashkangjitur një shënim mjekësor, Ndërsa për anëtarët e familjes së ngushtë (vëllezër/motra të kandidatit), të cilët janë nxënës/studentë, Konfirmimi nga shkolla është bashkangjitur, pra fakulteti ose një institucion tjetër;
11. Ministria e Arsimit dhe Shkencës në cilësinë zyrtare, sipas marrëveshjeve të nënshkruara të bashkëpunimit, do të sigurojë dokumentet e mëposhtme:
– Certifikatë nga Zyra e të Ardhurave Publike, për të ardhurat e realizuara në baza të ndryshme për vitin e kaluar (të ardhura nga vetëpunësimi, të ardhurat nga kryerja e veprimtarisë bujqësore, të ardhurat nga prona dhe të drejtat pronësore, të ardhurat nga kapitali, fitimet kapitale, fitimet nga lojërat e fatit dhe lojërat e tjera shpërblyese, të ardhura të tjera) për të dy prindërit- kujdestarët e kandidatit individualisht dhe për vetë kandidatin;
– Konfirmimi se ata janë të papunë ose marrin/nuk marrin kompensim monetar Anëtarët e papunë të familjes së ngushtë nga Agjencia e Punësimit të Republikës së Maqedonisë Veriore;
– Përfundim i Born to Brother/Motra Under 6 mosha vjeçare, si dhe një certifikatë vdekjeje për një prind të vdekur nga Zyra e Regjistrimit;
– Certifikata e Qytetarisë e Republikës së Maqedonisë Veriore nga Ministria e Brendshme.
Kandidatët me dokumentacion jo të plotë nuk do të renditen.
Metoda e raportimit elektronik
Studentët që aplikojnë për konkursin duhet të plotësojnë aplikimin elektronik dhe të bashkojnë dokumentacionin e duhur në portalin e Internetit http://e-uslugi.mon.gov.mk.
Kandidatët-studentët pa prindër dhe kujdes prindëror dhe studentët me aftësi të kufizuara bashkojnë dokumente nën një numër rendor 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Mundësia e përdorimit të një kuzhine të përbashkët dhe dhomë ngrënie për ngrënie 9.
Dokumentet e mësipërme janë bashkangjitur në mënyrë elektronike dhe duke filluar nga 15.07.2025 orë më parë 31.07.2025 vit, Ndërsa studentët nga viti 1 bashkojnë dokumentet duke filluar nga 10.09.2025 orë më parë 17.09.2025 vit.
Kandidatët me dokumentacion jo të plotë nuk do të renditen.
Mënyra dhe procedura e pranimit të studentëve
Mënyra dhe procedura e pranimit të studentëve në konvikte dhe objekte të tjera akomoduese, si dhe kushtet e akomodimit dhe ushqimit janë të rregulluara sipas Ligjit për standardet e studentëve dhe Rregullores për mënyrën e pranimit të studentëve në konviktet shtetërore. (nr. “Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë”. 89/13, 98/13 Mundësia e përdorimit të një kuzhine të përbashkët dhe dhomë ngrënie për ngrënie 130/16). Në përputhje me rregulloren për pranimin e studentëve, sukses në arsimin e mesëm, sukses gjatë studimeve, rregullsia e studimeve dhe pozita familjare-materiale e studentëve janë elementet bazë për renditjen dhe pranimin e studentëve në konvikte..
Lista e fundit e pranimit të studentëve të vitit dhe viteve më të larta do të publikohet nga e fundit nga 06.09.2025 Viti i bordeve të buletinit në konvikte ku studenti dhe në faqen e internetit të ministrisë. Ankesat pasi rezultatet të dorëzohen në shtëpinë ku ata kanë aplikuar brenda 10 ditë nga data e publikimit të rezultateve.
Lista e fundit e pranimit të studentëve nga viti do të publikohet nga më i fundit 30.09.2025 Viti i tabelave të plumbave në konviktet ku studenti dhe në faqen e internetit të ministrisë. Kundërshtimi i rezultateve i paraqitet shtëpisë ku studenti aplikoi brenda 10 ditë nga data e publikimit të rezultateve.
Nëse numri i studentëve që plotësojnë kushtet në përputhje me grupet e krijuara në Kapitullin I.2 të kësaj konkursi është më pak se numri i parashikuar i shtretërve, Vendet vakante do të plotësohen në rradhë me studentë të kualifikuar nga grupet e tjera.
Nëse ofrohen kushtet e duhura, Vendet vakante në konviktet studentore do të plotësohen me studentë, në përputhje me kushtet e Konkursit për pranimin e studentëve në konviktet publike të studentëve në Republikën e Maqedonisë së Veriut për vitin shkollor 2025/2026 vit.
Afatet e akomodimit
Studenti vendoset në konvikt duke filluar nga dita e lidhjes së kontratës me konviktin ku është pranuar., por jo më vonë se 10 ditë nga lista përfundimtare e shpallur.